2014. február 19., szerda

SWAP Zsófival :)

Halihó online világ!
Nahát...én még élek! Be kell vallanom őszintén ez még nekem is hihetetlennek tűnik. Viccet félretéve, megint aljas hitszegő voltam és millió éve jelentkeztem utoljára pedig megígértem, hogy gyakrabban lesznek bejegyzések. Nem tudom hiányoztak e valakinek a bejegyzéseim, de ha igen azoktól töredelmesen bocsánatot kérek és igyekszem MEGINT nagyon próbálkozni, hogy ne havonta egy részt hozzak Nektek. :)
Hogy mi újság velem? Ugyan semmi...
A suli katasztrófa, egyszerűen nincs olyan hét/nap, hogy ne írnánk valamiből/felelnék valamiből/izgulnánk valamilyen tantárgy miatt. Ez az egyik oka annak, hogy hétköznap mostanában egyre kevesebbet veszem elő a laptopomat (vagyis...az anyukám laptopját...) és megyek fel Facebookra/Youtubera/esetleg ide és töltöm ki a szabadidőmet.
A másik ok az edzés. Nagyon megszerettem, és heti 2-3-szori rutinommá vált, hogy suli után elsétálok az edzőterembe és eltöltök ott 2-3 órát és csak azután jövök haza. Kikapcsol és megnyugtat. Komolyan.
Na de akkor most.

Gondolom érdekel titeket, hogy mi ez a cím. Swap Zsófival. Ezt a bejegyzést azért hoztam Nektek, hogy megmutassam mit csereberéltünk egy hihetetlenül kedves lánnyal (ha valakinek nem esne le, ő Zsófi) akinek még én írtam november körül, mert imádom a blogját és láttam, hogy sokszor vállal cserepartnereket.Tudnotok kell róla, hogy Amerikában él. :)  (Zsófi blogja: www.smallgirlbigcityblog.blogspot.hu/)
Elejétől kezdve nagyon kedves és türelmes volt velem, elmagyarázta a szabályokat és végighallgatta, hogy mik azok a dolgok amiket szeretek a sminkcuccok terén, valamint ő is tudatta velem ugyanezt.
3000 Ft értékben egyeztünk meg a smink terén, valamint +500 Ft-nyi édességben, amit nagyon korrektnek találtam. 
Az én csomagom tegnap érkezett meg, a Zsófi csomagját pedig ma adtam fel végre sikeresen, mert kétszer nem ment át a "vizsgálatokon" de most végre elfogadták. 
És akkor lássuk, mit kaptam én a csomagomban. :)

A csomagom kibontva :)

Kaptam egy nagyon édes képeslapot New Yorkból a hátán egy  aranyos kis szöveggel Zsófitól . Azt hiszem ennek örültem a legjobban. (Komolyan.) Akik ismernek, tudják, hogy Amerika mániás vagyok.

Ezt a két csokit kaptam , és nagyon örültem nekik, bár még nem kóstoltam meg egyiket sem. Az első csoki ha jól olvastam egy étcsokival bevont mentolos töltelék lenne, olyan Aftereight-es. A másik pedig két mogyoróvajjal töltött csoki darab (?). Valószínűleg akkor fogom felbontani őket, ha mindenki itthon lesz a családból. Senki nem akarja kihagyni az amerikai csokikat. :D


Az első tényleges beauty product amit kaptam az ez a testápoló a Bath&Body Works-ből. FOGALMAM SINCS, hogy honnan tudta Zsófi, hogy mennyire vágyok onnan valamire, de ez egyszerűen telitalálat. Az illata csodás, nagyon tiszta és vagy 2 órája érzem a kezemen. Shea és E Vitamin is van benne, és ennek nagyon örülök, mert nem irritálja az allergiás bőrömet. Imádom. Telitalálat.


Oké, most valószínűleg csodálkoztok azon, hogy ez meg mi?. Na, én nem csodálkoztam, hanem amikor megláttam olyan mosoly terült szét az arcomon, hogy anyukám megjegyezte, hogy azért sírva ne fakadj örömödbe egy golyóbis miatt. Ah, ha tudná szegény, mennyire vágytam már erre a kis csodára. Nézegettem a Krémmánián, az Ebay-en, kerestem hátha lehet magyar boltokban is kapni. De nem lehet sajnálatos módon. Úgyhogy Zsófitól ezt kértem, hogy szerezze meg nekem, és nagyon hálás vagyok neki, hogy örömet szerzett nekem ezzel az EOS Summer Fruit (nyári gyümölcs) ajakbalzsmmal. Komolyan mondom, szerelmes vagyok. Az illata, íze isteni, semmi színe nincsen, de mégis látod, hogy ott van az ajkaidon. Tegnap nagyon ki volt cserepesedve a szám, és ilyenkor soha nem használhatok mást az allergiám miatt, mint gyógyszertári kenőcsöket. Persze nem állhattam meg, hogy ne próbáljam ki. Ma reggel amikor felkeltem hiperszuperpuhacsókos ajkak fogadtak a tükörbe nézve. 2. imádom termék!



Fotózási zsenialitásomnak köszönhetően ebből a képből aligha láttok valamit. Pedig ez egy Sally Hansen körömlakk. Esküszöm, szerintem ez a csaj valami médium, vagy nem tudom, de meg kell osztania velem a titkát, hogy hogyan látott a fejembe. Ezeket a körömlakkokat itthon is lehet kapni, és már gondolkodok rajta egy ideje, hogy a megszokott OPI után ki kellene próbálni valami oridzsinal ámerikái körömlakkot is, és ezeken a kis édeseken törtem a buksimat. Erre most kaptam egy gyönyörű zöld csillámos átlátszó lakkot, ami szintén nagyon tetszik. (PS. a körmeimet ne nézzétek, a gyűrűsujjamon kívántam szemléltetni kevés sikerrel a körömlakk színét)


Még egy kedvenc. Oké, tudom, hogy mindegyikre ezt mondtam eddig, de komolyan nem tehetek róla! Egyszerűen annyira az én ízlésem minden termék amit kaptam, hogy ilyen nincs. Szóval, ez egy golyós parfüm, ami már most kiérdemelte az Év kedvenc parfüme címet nálam. Komolyan mondom. Már a csomagolás is gyönyörű arany-rózsaszín, de az illata valami mesés. Vanília illata van egy kis virág illattal fűszerezve, de ne erre a gejl vaníliára gondoljatok, hanem a gazdag, Bourbon-féle vanília illatra. Definitely my style.


És íme az utolsó két dolog ami a csomagocskámban lapult. Az első képen látható szemceruza a Wet&Wild'-ból való ha jól láttam, míg a második képen látható szemhéjtus a Jordana FabuLiner-e. Mindkettő telitalálat, ugyanis imádom a barna szemceruzákat, és mostanában egyre többet használom őket, és pont most fogyott ki a Maybelline-es szemhájtusom is. :)


Összegzés: Nagyon nagy élmény volt Zsófival cserélni, mindenért hihetetlenül hálás vagyok neki, és imádom az összes terméket amit kaptam. Ígérem, vigyázni fogok rájuk, becsületesen elhasználom őket és mindig kapnak enni. :) Köszönöm szépen. Remélem az én csomagom is hasonlóképpen fog neked tetszeni!

Még egyszer Zsófi blogja: http://smallgirlbigcityblog.blogspot.hu/ 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, és legközelebb is velem tartotok. Puszi. See you soon.

dodoos










2 megjegyzés:

  1. Tök jó cuccokat kaptál! Én is szívesen benne lennék ilyenbe! ;)

    VálaszTörlés
  2. Kérek szépen egy bloggeres feliratkozós lehetőséget az oldalsávba! sajnos csak így enged már új blogokat felvenni a rendszer, mert ha simán hozzáadni szeretnék, reklamál :-D

    VálaszTörlés