2014. május 29., csütörtök

Egészség és Szépség nap velem


Stresszes a munkahely? Vagy a suli a probléma? Ne aggódj, mindjárt itt a nyári szünet és kipihenheted magad! Ja, hogy ez nem vigasztal? Gondoltam, mert engem sem. :) Ezért gondoltam, hogy tartok egy Beauty day-t vagyis egy Szépség napot, amikor csak magammal foglalkozok és lazítok egyet.
Nálam kicsit mást jelent a lazítás, mint az emberek nagy részénél, de remélem azért sikerül ellesnetek tőlem néhány hasznos tippet és sikerül egy kicsit feltöltődnötök az év végi hajrá előtt.

Vágjunk is bele.

Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én amikor hazaérek legszívesebben felfalnám az egész hűtőt olyan éhes vagyok. Ilyenkor inkább iszok egy nagy pohár vizet és az egészséges életmód jegyében neki állok ebédet/vacsorát készíteni magamnak.
Általában csirkemellet, halat és zöldséget eszem de ma adtam az élvezeteknek és a kedvenc ételemet tettem az asztalra, ami nem más, mint a rák és a brokkoli.


 Tudom, hogy az emberek nagy többsége nem szereti a brokkolit, de ennek valószínűleg az az oka, hogy még meg sem kóstolták. Tudom, mert én is így voltam vele. Most azonban ez a kedvenc zöldségem (pápá krumpli) és legszívesebben minden főétkezéskor ezt enném.


Étkezés után általában annyira tele vagyok, hogy semmit nincs kedvem csinálni, csak punnyadni a TV előtt vagy aludni esetleg, ha későn feküdtem le előző este. Később azonban elhatalmasodik rajtam a kényszer, hogy mozogjak ha nem voltam aznap konditeremben és ilyenkor általában kimegyek futni.






A futást sokan nem szeretik, és nekem sem volt a kedvencem. Viszont rájöttem, hogy ez az egyetlen olyan sport amely minden izmomat megdolgoztatja és rengeteg kalóriát lehet vele elégetni. 10-15 perc futásba senki nem halt még bele (vagy ha igen azzal nem foglalkozunk) és hidd el, hogy jobban fogod érezni utána magad a bőrödben.

Futás vagy sport előtt mindig nagyon ügyelek arra, hogy lemossam az aznapi sminkemet, főleg az alapozót/korrektort/púdert. Mindig van az edzőcuccomban is egy nagy adag babapopsi törlőkendő, hogy el tudjam távolítani a sminkemet az arcomról. Ez tényleg nagyon fontos, mert így nem tömítődnek el a pórusok miközben izzadsz mozgás közben és az is lényeges szempont, hogy ne úgy nézzünk ki, mint egy pandamaci egy kiadós edzés után.


 Én a L'Oreal Sublime Soft arctejét használom most sminklemosóként, mivel a Sunfleur-ös arctisztítóm elfogyott. Eddig ez is nagyon bevált nekem, főleg a száraz és érzékeny bőrre való termékük.

Miután futásból hazaértem, úgy gondoltam, hogy itt az ideje egy kis időt fordítani az arcomra és a hajamra is. Ilyenkor általában nem a meglévő termékek közül válogatok, hanem az interneten kutakodok egy kis DIY után, így magamtól is el tudom készíteni  természetes összetevőkből az arc és hajápoló kencéket.


Ilyenkor itthon is elő tudom állítani a saját hozzávalókból készült arc és hajpakolásokat.



Valószínűleg azt fontolgatjátok éppen, hogy melyik tálka tartalma néz ki undorítóbban. De sebaj, mert nagyon hasznos kis dolgok lapulnak az undi állag mögött. Nézzük csak.

1. A baloldalon található tálkában található a mai hajpakolás adagom. Összekevertem olivaolajat, mézet és egy kis kókuszolajat is, hogy szép és hidratált sörényt kapjak. Mostanában ugyanis elég sokat vasaltam a hajam (hajjaj) és ez igencsak meglátszott a hajvégeimen. Ezt az olajat körülbelül 2-3 órán keresztül hagyom a fejemen és utána a szokásos módon mosok hajat.

2. A jobboldali tál tartalma az arcmaszkomat tartalmazza mára. Nagyon kevés olivaolajat kevertem össze mézzel és egy kis zabpehellyel. A zabpehely talán furcsán hangozhat elsőre, de nagyon jó gyógymód gyulladásokra, pattanásokra és érzékeny vagy ekcémás bőrre. Ezzel a masszával csak átdörzsölöm az arcomat majd leöblítem.





Miután csudijó kis turbánba tekertem a hajamat végre megpihentem egy kicsit. A pihenés nálam általában olvasást, zenét és kényelmes párnákat jelent, úgyhogy így is tettem és eléggé relaxálósan telt a délutánom.





Pihenés után zuhanyozni megyek, hogy lemossam a hajamról az olajat és kicsit felfrissüljek. Mivel elég ritkán jut eszembe testápolót használni, ilyen alkalmakkor mindig alig várom, hogy a legújabb után nyúlhassak.


Ez a kedvenc testápolóm jelenleg, az Avon Planet Spa Kolumbia Kávés kiadásából. Nagyon könnyű állaga van és másodpercek alatt beszívódik. Nincs olyan erős illata, ezért nem is irritálja a bőrömet, úgyhogy nagyon szeretem.


Remélem (mint mindig...) tetszett nektek a mai bejegyzés és nemsokára megint jelentkezem. :)

dodoos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése