2014. május 18., vasárnap

Fogfehérítés otthon 2 perc alatt

Sziasztok :)
Gondolom senki nincs hozzászokva, hogy ilyen "hamar" jelentkezek de kedvem és időm támadt egy gyors, egyszerű de hasznost bejegyzést hozni Nektek. Ebben a posztban megmutatom az én saját, külön bejáratú kis módszeremet a házi fogfehérítésre. 

Ugyan kinek van több tízezer forintja arra, hogy tökéletesen fehér fogpaszta mosolyt varázsoljanak a szájába? Hát nekem nincs. Ezért bukkantam egy nagyszerű videóra a Youtube-on, amit most magyarra lefordítva megmutatom, hogy szoktam használni mindössze két dolog segítségével.

Amikre szükséged lesz:
- egy citrom
-szódabikarbóna
(teáskanál, egy tányér és vatta)



Elkészítés:
A citromot kicsit végiggörgetem egy sima felületen, ezáltal több levet ereszt.


Ezután ketté vágom és kimagozom a feleket. 


Egy kis üvegtálba egy teáskanálnyi szódabikarbónát teszek.


 Majd hozzá adok szintén egy teáskanálnyi citromlevet.


 Igen, elég szépen habzani fog. Ha ezzel megvagytok egy vattadarab segítségével vigyétek fel a masszát a fehéríteni kívánt területekre és FONTOS, hogy NE hagyjátok fent 2 percnél tovább. 



Ugyanis a szódabikarbóna és a citrom savas állaga lemarja a felső zománcréteget, ezáltal megszabadítva minket a csúnya sárgaságtól. De ha tovább marad a fogunkon, több zománcréteget tüntet el és készen is vannak az érzékeny fogak.



FONTOS MÉG:
1. Ne mossatok fogat a következő fél órában, miután lemostátok a fogatokról.
2. 1-2 hetente ismételjétek meg mindössze a folyamatot, gyakrabban nem ajánlott.

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés és hasznosnak találtátok. Higgyétek el, nekem használt és remélem nektek is fog. :) Szép napot mindenkinek!



Ebből a videóból vettem az ötletet. :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése