2014. május 4., vasárnap

Sunfleur termékbemutatóóóó

Halihó Internet emberkék!

Tudom megint halottnak nyilvánított mindenki, de örömmel tudatom veletek, hogy még élek! (Bár lehet nem mindenki örül ennek...:D) És megkaptam az első két megjegyzésemet amiknek nagyon örültem és innen is üzenem djkaty-nek, hogy igyekezni fogok minél jobban fejleszteni az oldalt, bár infóból csoda, hogy nem buktam meg és mindig megvolt a négyesem. De köszönöm a biztatásokat. :) 
Azért ez a három hónapos kihagyás elég durva volt, de meg kell mondjam (ŐSZINTÉN) nagyon sok dologban benne vagyok most. De remélem azért örültök még ennek az igencsak ritkának nevezhető megjelenésemnek is.

Nos, a mai bejegyzésemben szeretnék nektek egy márkát, azon belül is három terméket bemutatni amik nagyon a szívemhez nőttek és ma már az arcápolási rutinom részei. Ez a márka a Sunfleur, amiket Ti is bármikor megtalálhattok a legközelebbi drogériátokban (Dm,Müller,stb.) 



Én ezt a három terméket birtoklom (mondjuk jelenleg már csak kettőt, mert z egyik elfogyott) és teljesen meg vagyok velük elégedve. Mind a hármat külön mutatom be. :)
Azt az elején el kell mondjam, hogy ekcémás és allergiás vagyok nagyon sok mindenre. Mostanában az arcomon is megjelennek a kiütések és száraz foltok, ezért nagyon nehéz megtalálnom a megfelelő arctejet vagy bőrradírt. Ezek a termékek sokat segítettek nekem abban, hogy kontrollálni tudjam és valamilyen szinten helyre tudjam hozni a bőröm állapotát.


SUNFLEUR KÍMÉLŐ SMINKLEMOSÓ ARCTEJ

Én Glamour-napok alkalmával, a Douglas-ben találtam rá erre a kis csodára, mert épp kifogyóban voltam a régi lemosómból. Előzőleg már megvolt nekem egy csokis arcmaszk (lentebb) és arra gondoltam, hogy kipróbálom a márka többi termékét is, mert az nagyon bevált.

Kinézet: Nekem tetszik! A kis pumpás adagoló egyébként valakinek problémát okoz, ahogy a Krémmánián olvasgattam, de nekem semmi gondom nem volt vele. A csomagolás egyszerű, de nagyszerű. Aranyos, olyan semmi különös. 10/10

Bőrtípus: Én a normál/érzékeny bőrre valót vettem meg, ahogy mondtam az allergiám miatt. A száraz bőrömet hidratálta, a vörös foltokkal természetesen nem csinált semmit, de ez nem is az ő dolga. 10/9

Illata: Hihetetlenül jó! Nekem grapefruitra hajaz, de tele van élénkséggel és energiával VISZONT egyben meg is nyugtat. Imádom. 10/10*

Mikor használom: Mindennap. Vagyis már nem, mert elfogyott, de mindennap használtam amikor sminkeltem, ezért olyan heti ötször-hatszor biztos.

Egyéb: 75 ml olyan 8-900 Ft körül van. Én ennyi termékért sokallom, bár megéri. Sajnos nagyon hamar elfogy (2 hétig bírja max) és hamar újra kell venni. Ez az egyetlen negatívuma. 10/7




  






SUNFLEUR TISZTÍTÓ BŐRRADÍR

A Freeman-es bőrradírom fogyott el, ezért sürgősen be kellett szereznem egyet a legközelebbi alkalommal. Egyszerre vettem meg az arctejjel, és a nagy kavarodásban rossz bőrtípusra valót vettem meg. Tipikus... De milyen jól jártam!

Kinézet: Nekem tetszik! A kis pumpás adagoló egyébként valakinek problémát okoz, ahogy a Krémmánián olvasgattam, de nekem semmi gondom nem volt vele. A csomagolás egyszerű, de nagyszerű. Aranyos, olyan semmi különös. 10/10

Bőrtípus: Zsíros, aknés bőrre való. Gyulladáscsökkentős hatóanyagokkal. Eredetileg az ekcémám miatt a száraz bőrre valót szerettem volna, de meg se néztem rendesen a csomagolást, csak lekaptam a polcról és sétáltam a kasszához. Itthon láttam és persze átkoztam magam, de aztán belegondolva úgy döntöttem, hogy végülis jól jártam. Nyárra az ekcémám elmúlik, de megjelenik a zsíros bőr és vele az undok pattik.  10/9

Illata: Tiszta. Ez jut róla eszembe először. :D Krém, kicsit vegyszer illata van. Nem rossz, de nem is jó. 10/6

Mikor használom: Hetente egyszer vagy kétszer. Általában szerdán és vasárnap, de van amikor hamarabb ha épp durva korszakát éli a bőröcském.

Egyéb: Az ára ugyanannyi, 8-900 Ft körül van és ezért az árért 75 ml kapunk. Amit még megemlítenék, hogy egyetlen olyan bőrradírom sem volt még amelyik ennyire jól tisztított volna és megszabadított volna minden egyes elhalt hámsejttől. Nagyon nagy szemcsék vannak benne, ezért nagyon jól is radíroz. (Fogalmazásból 5-ös?) 10/8







SUNFLEUR CSOKOLÁDÉ KRÉMPAKOLÁS SZŐLŐMAGOLAJJAL*KEDVENC*


Ez volt az első Sunfleur-ös termékem, még a nyáron vettem meg egy Müllerben a nagyszerű illata miatt. Akkor még nem ismertem a márkát, de ki szerettem volna próbálni egy új krémpakolást, és még csoki illatúval nem találkoztam. Ezért esett rá a választásom.


Kinézet: Nekem tetszik! A kis pumpás adagoló egyébként valakinek problémát okoz, ahogy a Krémmánián olvasgattam, de nekem semmi gondom nem volt vele. A csomagolás egyszerű, de nagyszerű. Aranyos, olyan semmi különös. 10/10

Bőrtípus: A csomagolásra az van írva, hogy minden bőrtípusra ajánlják. Ezt 100%-osan be is tartja, mivel eddig bármilyen állapotban volt az arcom, ez mindig segített. A zsíros arcot nem zsírosítja tovább, a szárazat hidratálja, a gyulladásokat megnyugtatja. 10/10*

Illata: Csokoládé. Ne ragozzuk, jó? 10/10

Mikor használom: Hetente vagy kéthetente egyszer ha relaxálni van kedvem. Általában vasárnap egy nyugis film mellett vagy tanulás közben. 

Egyéb: Emlékszem ezt leértékelve, azt hiszem 5-600 Ft-ért sikerült beszereznem még augusztusban. Még mindig van benne, úgyhogy még a hülyének is megéri. 10/10





Igazából itt véget is ért az én kis termékbemutató showm. Ajánlom-e a márkát? Én nagyon megszerettem, mostanában ezek a termékek a kedvenceim, de nem garantálom, hogy mindenkinek egyformán beválna. Tegyetek egy próbát egy-két termékkel, de nem kell rögtön felvásárolni a legközelebbi Dm-et belőlük. :)

ITT megnézhetitek, hogy mások mit gondolnak a Sunfleur termékekről. 

Remélem tetszett nektek a mai bejegyzésem, és ne haragudjatok a kiesés miatt (megint). 

dodoos

*Senki nem fizetett nekem azért, hogy reklámozzam a terméket. Mindent a saját pénzemből vettem.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése